Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22712
Назва: Мультимодальність у функціонуванні та викладанні іноземних мов : розвиток критичного мислення
Автори: Фогель, Тетяна Миколаївна
Fogel, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: критичне мислення
іноземна мова
мультимодальність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фогель Т. М. Мультимодальність у функціонуванні та викладанні іноземних мов : розвиток критичного мислення / Т. М. Фогель // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.441-442.
Короткий огляд (реферат): Не заперечним є той факт, що сучасний глобалізований світ не можливо уявити без спілкування, яке все частіше виявляється через сукупність модусів, що репрезентують конкретний канал комунікації, спрямований на передачу інформації. З огляду на це факт, особливої актуальності набуває концепція мультимодальності яка ґрунтується на використанні декількох способів передачі інформації або взаємодії з нею.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22712
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
132.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.