Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22659
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олло, Василь Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T12:19:05Z | - |
dc.date.available | 2025-07-03T12:19:05Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Олло В. П. Потенціал компетентності та розвитку соціально-креативної моделі викладачах-слухач пенітенціарної освіти / В. П. Олло // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.329-330. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22659 | - |
dc.description.abstract | Система корекції у форматі застосування потенціалу компетентності та розвитку соціально-креативної моделі викладач-слухач пенітенціарної освіти у вигляді модернізації професійного навчання із залученням та впровадженням інноваційних технологій у освітній процес, тобто генерація номінального та професійного інтересу у контексті синхронізації технології набуття рівня робітничої професії під час формування | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інноваційнії технології | uk |
dc.subject | соціально-креативні моделі | uk |
dc.title | Потенціал компетентності та розвитку соціально-креативної моделі викладачах-слухач пенітенціарної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.