Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлло, Василь Петрович-
dc.date.accessioned2025-07-03T12:19:05Z-
dc.date.available2025-07-03T12:19:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОлло В. П. Потенціал компетентності та розвитку соціально-креативної моделі викладачах-слухач пенітенціарної освіти / В. П. Олло // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.329-330.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22659-
dc.description.abstractСистема корекції у форматі застосування потенціалу компетентності та розвитку соціально-креативної моделі викладач-слухач пенітенціарної освіти у вигляді модернізації професійного навчання із залученням та впровадженням інноваційних технологій у освітній процес, тобто генерація номінального та професійного інтересу у контексті синхронізації технології набуття рівня робітничої професії під час формуванняuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінноваційнії технологіїuk
dc.subjectсоціально-креативні моделіuk
dc.titleПотенціал компетентності та розвитку соціально-креативної моделі викладачах-слухач пенітенціарної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
99.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.