Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22647
Назва: Інноваційний ретроспективний підхід у викладанні історії України: від сучасності до Київської Русі
Автори: Марущак, Ярослав Сергійович
Ключові слова: зворотна хронологія
викладання історії
історична ретроспектива
національна ідентичність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Марущак Я. С. Інноваційний ретроспективний підхід у викладанні історії України: від сучасності до Київської Русі / Я. С. Марущак // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.296-297.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглядаються методологічні підходи до викладання предмета історія України у зворотній хронології – від сучасності до зародження Київської Русі. Обґрунтовується значущість такого підходу для формування критичного мислення, національної ідентичності та адаптації історичних знань до сучасних реалій. Аналізуються основні джерела, методи, виклики та перспективи реалізації такого навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22647
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
89.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.