Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22623
Назва: | Методологічні аспекти викладання дисципліни «Вступ до спеціальності» для дизайнерських спеціальностей |
Інші назви: | Methodological aspects of teaching the course "Introduction to the specialty" for design specialties |
Автори: | Савчук, Олена Петрівна Savchuk, Olena Petrivna |
Ключові слова: | дизайн-освіта вступ до спеціальності креативне мислення інноваційні технології методи викладання професійна підготовка design education introduction to the specialty teaching methods innovative technologies professional training creative thinking |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління Асоціація науковців України Науковий парк Національного Авіаційного Університету у рамках роботи Видавничої групи «Наукові перспективи» |
Бібліографічний опис: | Савчук О.П. Методологічні аспекти викладання дисципліни «Вступ до спеціальності» для дизайнерських спеціальностей / О. П. Савчук // Актуальні питання у сучасній науці. - 2025. - № 3(33) 2025. - С. 905-916. - (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто методологічні аспекти викладання дисципліни «Вступ до спеціальності» для студентів спеціальностей 022 Дизайн та 015 Професійна освіта (Дизайн). Визначено значення дисципліни у формуванні професійної ідентичності майбутніх дизайнерів, розвитку креативного мислення та адаптації до навчального процесу. Проаналізовано сучасні методи викладання, серед яких лекційні та інтерактивні форми навчання, проєктно-орієнтований підхід, використання цифрових технологій та практичні заняття. Висвітлено особливості підготовки студентів-дизайнерів, зокрема значення міждисциплінарного підходу, роль наставництва та вплив творчого середовища на професійний розвиток. Окреслено перспективи вдосконалення методики викладання дисципліни шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій, інтеграції дуальної освіти та адаптації міжнародного досвіду до українських реалій. У статті з’ясовано сутність поняття «Вступ до спеціальності» як навчальної дисципліни, що відіграє ключову роль у професійному становленні майбутніх дизайнерів. Визначено її значення для формування загального уявлення про спеціальність, ознайомлення студентів із сучасними тенденціями у сфері дизайну, етичними та правовими аспектами професійної діяльності. Розглянуто основні компоненти дисципліни, які сприяють розвитку креативного мислення, формуванню дизайнерської культури та набуттю первинних професійних компетентностей. Акцентовано увагу на необхідності використання сучасних методик викладання для ефективного засвоєння навчального матеріалу. The article discusses the methodological aspects of teaching the course "Introduction to the Specialty" for students in the specialties 022 Design and 015 Vocational Education (Design). The significance of the course in shaping the professional identity of future designers, developing creative thinking, and adapting to the learning process is defined. Modern teaching methods are analyzed, including lecture and interactive forms of learning, project-oriented approach, the use of digital technologies, and practical classes. The peculiarities of training design students are highlighted, in particular, the importance of an interdisciplinary approach, the role of mentorship, and the influence of the creative environment on professional development. The prospects for improving the teaching methodology are outlined through the implementation of innovative educational technologies, the integration of dual education, and the adaptation of international experience to the Ukrainian context. The article clarifies the essence of the concept "Introduction to the Specialty" as a course that plays a key role in the professional development of future designers. Its importance in forming a general understanding of the specialty, familiarizing students with current trends in the design field, and the ethical and legal aspects of professional activity is highlighted. The main components of the course are discussed, which contribute to the development of creative thinking, the formation of design culture, and the acquisition of initial professional competencies. Emphasis is placed on the need to use modern teaching methods for effective material acquisition. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22623 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savchyk.pdf | 3.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.