Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22621
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх фахівців технологічної освіти: інноваційні підходи
Інші назви: Formation of the professional competence of future specialists in technological education: innovative approaches
Автори: Савчук, Олена Петрівна
Savchuk, Olena Petrivna
Ключові слова: професійна компетентність
професійна підготовка
майбутні вчителі трудового навчання та інформатики
освітній простір
інновації
навчальний процес
вища школа
технологічна освіта
professional competence
professional training
future teachers of labor education and computer science
educational space
innovation
technological education
educational process
high school
Дата публікації: 2024
Видавництво: Савчук О.П. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців технологічної освіти: інноваційні підходи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2024. № 4(38). С.617-629
Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського; Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Савчук О.П. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців технологічної освіти: інноваційні підходи / О. П. Савчук // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - 2024. - № 4(38). - С. 617-629.
Короткий огляд (реферат): Система професійної підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти потребує оновлення змісту, пошуку додаткових методів, форм і засобів навчання, які сприятимуть формуванню їх індивідуального стилю професійної діяльності. Одним із інноваційних аспектів технологічної освіти є можливість використання високих технологій у процесі навчання та опанування різноманітних дисциплін, переважно технічного спрямування. Серед основних питань, пов’язаних із впровадженням сучасних технологій навчання, є пошук можливостей поєднання та доповнення традиційних методів реалізації навчального процесу новими методами, які забезпечують формування необхідних якостей майбутнього фахівця. Зазначено, що професійна підготовка набуває особливого значення в сучасних умовах соціально-економічних і соціокультурних перетворень у країні та світі. Наголошено на необхідності розробки перспективних моделей підготовки конкурентоспроможних учителів трудового навчання, здатних забезпечити поступальний розвиток сучасного суспільства. Визначено провідні тенденції освітнього процесу, які виступають стратегією формування професійної компетентності трудового навчання: використання активних, інтерактивних, цифрових технологій у навчальному процесі. Професійна компетентність визначається рівнем власної професійної технологічної освіти, досвідом та індивідуальною здатністю особи до самовдосконалення. The system of professional training of future specialists in technological education requires updating the content, finding additional methods, forms, and means of teaching that will contribute to the formation of their individual style of professional activity. One of the innovative aspects of technological education is the opportunity to use high technologies in the process of learning and mastering various disciplines, mainly technical. Among the main issues related to the implementation of modern learning technologies are the search for opportunities to combine and complement traditional methods of implementing the educational process with new methods that ensure the formation of the necessary qualities of the future specialist. It is noted that their professional training acquires special significance in the current conditions of socio-economic and sociocultural transformations in the country and the world. The leading trends of the educational process are identified, which act as a strategy for the formation of professional competence of labor education: the use of active, interactive, digital technologies in the educational process. Professional competence is determined by the level of own professional Technological education, experience and individual ability of the person for self-improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22621
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchuk.pdf681.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.