Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22615
Назва: | Мультимодальні можливості інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі |
Автори: | Мирковіч, Інна Леонідівна Myrkovych, Inna Leonidivna |
Ключові слова: | мультимодальність інформаційно-комунікаційні технології мультимодальне навчання навчлаьний процес інтеграція цифрових технологій інновації в освіті навчальне середовище |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мирковіч І. В. Мультимодальні можливості інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі / І. В. Мирковіч // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 72-74. |
Короткий огляд (реферат): | Ефективне використання мультимодальних можливостей, які надають сучасні інформаційно-комунікаційні технології, сприяє ефективності навчального процесу та доступності використання матеріалу. Впровадження мультимодальних форм у процес навчання залучає різні сенсорні канали для глибшого засвоєння матеріалу та активізує розумову діяльність. Ці форми є більш мобільними, інтерактивними та ефективними у порівнянні з традиційними методами. І сьогодні мультимодальні форми навчання стають неодмінними складовими навчального процесу. Особливостями мультимодального навчання в умовах університетської освіти є інтеграція цифрових технологій в освітній процес; запровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій, що надають можливість більш глибокого розвитку креативності студентів; співдіяння вербальних та невербальних модусів, що посилюють ролі друг друга і більш результативно впливають на мовці чи слухача; залучення міжпредметних зв’язків, що підтримують інтегрований характер навчання; створення на заняттях атмосфери креативності та інноваційного наповнення. І інформаційно-комп’ютерні технології сприяють створенню такого навчального середовища, де викладачі та здобувачі освіти зможуть у зручних для себе обставинах здійснювати освітній процес на засадах мультимодальності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22615 |
Розташовується у зібраннях: | Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Myrkovych Inna Leonidivna.pdf | 538.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.