Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22611
Назва: Стратетії запобігання використанню штучного інтелекту під час розвитку творчих англомовних писемних умінь студентів
Автори: Lukyanchenko, Iryna Olegivna
Мельниченко, Галина Володимирівна
Melnychenko, Halyna Volodymyrivna
Лук'янченко, Ірина Олегівна
Ключові слова: штучний інтелект
англійська мова
творча діяльність
керування творчим процесом
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мельниченко Г. В. Стратетії запобігання використанню штучного інтелекту під час розвитку творчих англомовних писемних умінь студентів / Г. В. Мельниченко, І. О. Лук'янченко // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 61-65.
Короткий огляд (реферат): Саме поняття творчості виключає опору на штучний інтелект, адже заміна власної творчої діяльності на доробки інтелектуальних програм веде до втрати оригінальності мислення, здатності до продукування ідей, критичного мислення, до клішованості мовлення й мислення, позбавлення індивідуального стилю, у решті-решт, людина втрачає навички творчого самовираження взагалі. Усвідомлення потенційних загроз у формуванні особистості майбутнього викладача призводить до пошуку стратегій і технік усунення можливості залучення з боку студентів доробок штучного інтелекту в навчальному процесі. В умовах навчання дисципліни «Творче письмо (англійська мова)» шляхи запобігання виникнення окресленої загрози залежить від форми навчання – дистанційного або в умовах реального аудиторного часу. Сьогодні штучний інтелект часто стає в пригоді, замінюючи безплідні довготривалі пошуки інформації на отримання миттєвої конструктивної й досить надійної відповіді. Використання штучного інтелекту важко переоцінити в професійному житті під час підготовки до проведення уроків, пошуку конкретної відповіді на запитання, перевірки робіт різного типу. Однак надлишкове захоплення студентами штучними технологіями, особливо під час створення писемних текстів, загрожує втратою здатності до творчого сприйняття й опису дійсності, стагнацією мислення й невідповідністю заявленого професійного рівня, а отже зниженням ефективності виконання передбачених функцій. Найефективнішими стратегіями упередження загрозливої перспективи є зміна формі й часу виконання творчих завдань, підвищення мотивації навчання, наскрізне керування творчим процесом та залучення сервісів перевірки ступеню доброчесності виконавця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22611
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychenko Halyna Volodymyrivna;.pdf648.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.