Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22607
Title: Формування креативності персоналу як джерела інноваційного потенціалу організації
Authors: Костенюк, Наталя Іванівна
Keywords: глобалізація
інформатизація
креативність
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Костенюк Н. І. Формування креативності персоналу як джерела інноваційного потенціалу організації / Н. І. Костенюк // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 244-246.
Abstract: В умовах сучасної інформатизації та глобалізації всіх сфер суспільного життя особливо важливою стає здатність особистості швидко адаптуватися до динамічних змін. Інформаційні потоки настільки масштабні, що запам’ятовування всього масиву даних не лише ускладнене, а й не є необхідним. Натомість ключовим стає вміння творчої особистості знаходити потрібну інформацію та ефективно її застосовувати. Такий підхід є актуальним для різних сфер діяльності, проте набуває особливої значущості в умовах ринкової конкуренції. Для творчого підходу в управлінській діяльності важливо враховувати всі складові управлінського процесу, зокрема адміністративний, функціональний, ситуаційний аспекти тощо.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22607
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
74.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.