Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22591
Title: Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів
Authors: Кірдан, Олена Анатоліївна
Keywords: розвиток креативності
креативність
саморозвиток
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кірдан О. А. Наукові підходи до визначення сутності та змісту креативності майбутніх викладачів / О. А. Кірдан // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С.198-201.
Abstract: Здатність і готовність сучасного викладача закладу вищої освіти до самовдосконалення, потреба в саморозвитку є одними із основних складників його професійної компетентності, формуванню яких необхідно приділяти належну увагу від початку навчання здобувачів вищої освіти на педагогічних спеціальностях.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22591
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.