Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22582
Назва: | Використання ігрових методик для розвитку творчих здібностей здобувачів вищої освіти |
Автори: | Ілясов, Олександр Олександрович Ilіasov, Oleksandr Oleksandrovych |
Ключові слова: | творчі здібності шкільна освіта вища освіта |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ілясов О. О. Використання ігрових методик для розвитку творчих здібностей здобувачів вищої освіти / О. О. Ілясов // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 175-178. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна концепція розвитку системи шкільної освіти орієнтована не тільки на засвоєння учнем певного обсягу знань, але й на формування практичних умінь і навичок. У зв'язку із цим одним з найважливіших завдань є розвиток у школярів навичок ефективної комунікації. Однак слід зазначити, що досягнення цієї мети залежить від рівня мовленнєвої культури вчителів, від того, наскільки добре в них розвинені комунікативні та творчі вміння й навички. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22582 |
Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
54.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.