Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22573
Title: | Integrating foreign language learning and professional training in physical education: a competency-based approach |
Other Titles: | Інтеграція вивчення іноземних мов та професійної підготовки у фізичному вихованні: компетентнісний підхід |
Authors: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Keywords: | foreign language learning Інтеграція вивчення іноземних мов professional trainin професійна підготовка physical education фізичне виховання |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Irkhina J. Integrating foreign language learning and professional training in physical education: a competency-based approach / J. Irkhina // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – Р. 41-44. |
Abstract: | The dynamic evolution of global education necessitates innovative approaches to foreign language instruction, particularly for future physical education and sports teachers. Proficiency in a foreign language is essential for professional success in the sports industry, as it enables specialists to engage in international communication and stay updated with global trends. Beyond linguistic competence, language learning should incorporate cultural awareness, professional terminology, and practical applications relevant to physical education and sports. Integrating language acquisition with professional training enhances students' communicative skills, making them more competitive in the job market. The inclusion of physical education and sports elements in language learning strengthens motivation by establishing a direct link between language skills and professional activities. Exposure to British sports and physical culture not only enriches students’ vocabulary but also broadens their professional outlook. Integrated learning approaches facilitate both voluntary and involuntary memorization, ensuring deeper retention of lexical material. Динамічний розвиток глобальної освіти вимагає інноваційних підходів до викладання іноземних мов, особливо для майбутніх вчителів фізичного виховання та спорту. Володіння іноземною мовою є важливим для професійного успіху у спортивній галузі, оскільки дозволяє фахівцям брати участь у міжнародному спілкуванні та бути в курсі світових тенденцій. Окрім лінгвістичної компетенції, вивчення мови повинно включати культурну обізнаність, професійну термінологію та практичне застосування, що стосується фізичного виховання та спорту. Інтеграція вивчення мови з професійною підготовкою покращує комунікативні навички студентів, роблячи їх більш конкурентоспроможними на ринку праці. Включення елементів фізичного виховання та спорту у вивчення мови зміцнює мотивацію, встановлюючи прямий зв'язок між мовними навичками та професійною діяльністю. Знайомство з британським спортом та фізичною культурою не лише збагачує словниковий запас студентів, але й розширює їхній професійний світогляд. Інтегровані підходи до навчання сприяють як довільному, так і мимовільному запам'ятовуванню, забезпечуючи глибше запам'ятовування лексичного матеріалу. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22573 |
Appears in Collections: | Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Juliana ІRKHINA.pdf | 627.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.