Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22534
Назва: Особливості поєднання мов у процесі освітньо-білінгвальної іншомовної підготовки майбутніх учителів східних мов
Автори: Буздуган, Олена Анатоліївна
Buzdugan, Olena Anatoliivna
Ключові слова: майбутній учитель іноземної мови
освітньо-білінгвальна іншомовна підготовки
Підготовка майбутнього вчителя східних мов
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Буздуган О. А. Особливості поєднання мов у процесі освітньо-білінгвальної іншомовної підготовки майбутніх учителів східних мов / О. А. Буздуган // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 5-7.
Короткий огляд (реферат): В умовах нового тисячоліття, коли Україна прагне до соціально-економічного розвитку, неможливо обійтися без істотних змін у культурно-освітній сфері. Щоб відповідати вимогам сучасності, необхідно підвищувати рівень освіти. Адже саме освіта є основою, на якій будується інтелектуальний і духовний потенціал нації. Вона є потужним інструментом для того, щоб наша наука, техніка і культура досягла світових стандартів для національного відродження, зміцнення державності та впровадження принципів демократії й гуманізму в суспільне життя. Розширення меж світового інформаційного простору в сучасному суспільстві робить обмін інформацією на білінгвальній основі найважливішим чинником функціонування єдиного лінгвокультурного простору. Будучи своєрідним перетином як мінімум двох мов, білінгвізм сприяє формуванню у людини нової інформаційної культури. Володіння іноземними мовами полегшує сприйняття іншої культури, надає можливість активно функціонувати в соціально-інформаційному просторі сучасного співтовариства. Поєднання мов у процесі освітньо-білінгвальної іншомовної підготовки майбутніх учителів східних мов має свої особливості, зумовлені специфікою східних мов, їхньою відмінністю від германських мов, а також необхідністю формування у майбутніх учителів здатності до ефективної міжкультурної комунікації. Підготовка майбутнього вчителя східних мов має свою специфіку та особливості, що насамперед обумовлюється білінгвальним освітнім середовищем, у якому вони навчаються: двопредметна спеціалізація (англійська та східна мова). Навчання у білінгвальному освітньому середовищі сприяє підвищенню не лише предметних знань, а й формує у майбутніх учителів знання про культуру, традиції іншої країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22534
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buzdugan Olena Anatoliivna.pdf573.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.