Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2252
Назва: Педагогическое взаимодействие в контексте категорий диалектики
Інші назви: Педагогічна взаємодія в контексті категорій діалектики
Pedagogical interaction in the context of dialectic categories
Автори: Велитченко, Леонід Кирилович
Велитченко, Леонид Кириллович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Ключові слова: педагогическое взаимодействие
диалектика
деятельностные характеристики
общество
личность
социальное взаимодействие
педагогічна взаємодія
діалектика
діяльнісна характеристика
суспільство
особистість
соціальна взаємодія
pedagogical interaction
dialectics
activity characteristics
society
personality
social interaction
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Велитченко Л. К. Педагогическое взаимодействие в контексте категорий диалектики / Л. К. Велитченко // International scientific-practical conference « Actual questions and problems of development of social sciences», (june 28-30, 2016). – Kherson state university = Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання та проблеми розвитку суспільних наук», (червень 28-30, 2016). – Херсонський державний університет, 2016. – С. 167-170.
Короткий огляд (реферат): В статье проанализирована категория «педагогическое взаимодействие». Раскрыта философская основа педагогического взаимодействия. Педагогическое взаимодействие имеет две стороны: функционально-ролевую и личностную. Описаны признаки социального взаимодействия. Педагогическое взаимодействие выступает как статусно-ролевое взаимодействие с соответствующими ему причинно-следственными отношениями, отражающими статусно-ролевые отношения в обществе. Важнейшим условием в определении сущности педагогического взаимодействия являются собственно деятельностные характеристики. Утверждено, что психологическую основу педагогического взаимодействия образуют явления, которые относятся к фундаментальным категориям сознания, личности, деятельности. У статті проаналізовано категорія «педагогічна взаємодія». Розкрита філософська основа педагогічної взаємодії. Педагогічна взаємодія має дві сторони: функціонально-рольову й особистісну. Описано ознаки соціальної взаємодії. Педагогічна взаємодія виступає як статусно-рольова взаємодія з відповідними йому причинно-наслідкових відносин, що відображають статусно-рольові відносини в суспільстві. Однією з умов у визначенні сутності педагогічної взаємодії є власні діяльнісні характеристики. Затверджено, що психологічну основу педагогічної взаємодії утворюють явища, які відносяться до фундаментальних категорій свідомості, особистості, діяльності. The statistics category “pedagogical interaction” has been analyzed in the article. Rozkrita fіlosofska basis pedagogical and mutual understanding of each other. Pedagogical interaction between the two sides: a functional role and special feature. The signs of social interaction are described. Pedagogical interaction of the visitor as a status role interrelation with each other of the cause and effect in the society, as a result of the status role of the individual in the society. One of the minds of the marked suntans of the pedagogical way of mutual understanding and characteristics. Hardened, psychologically, the basis of the pedagogical process of mutual understanding is established, accepted to the fundamental categories, specialty, specialty, behavior.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2252
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Velitchenko lk.pdf381.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.