Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22502
Title: На шляху до сталого майбутнього: інтегрований підхід до розвитку України
Authors: Малишенко, Людмила Олександрівна
Голка, Яна
Keywords: інтегрований підхід
історична трансформація
віййна України з Росією
повномасштабна війна
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Малишенко Л. О. На шляху до сталого майбутнього: інтегрований підхід до розвитку України / Л. О. Малишко, Я. Голка // Сучасні виклики соціально-політичного розвитку : політико-правові та соціально-економічні виміри : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 22 травня 2025 р.) / за ред. С. М. Наумкіної, С. А. Дмитрашко, І. І. Пронози. – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2025. – С. 43-46.
Abstract: Україна стоїть на порозі історичної трансформації. Подолання наслідків повномасштабної війни та побудова незалежної, стійкої держави вимагає не просто відновлення, а глибоких системних змін. Шлях до сталого майбутнього лежить через історичну трансформацію інтегрований підхід, що гармонійно поєднує економічне зростання, соціальну справедливість та екологічну відповідальність. Цей підхід визнає нерозривний зв'язок між цими трьома вимірами та наголошує на необхідності комплексних рішень для досягнення довгострокового добробуту та безпеки. У цих тезах розглядаються ключові елементи інтегрованого підходу до сталого розвитку України, враховуючи наявні виклики та відкриті перспективи.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22502
Appears in Collections:Сучасні виклики соціально-політичного розвитку: політико-правові та соціально-економічні виміри (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malyshenko.pdf664.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.