Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22481
Назва: Розвиток творчого потенціалу через усвідомлення багатоваріантності мислення в освітньому процесі
Автори: Григор'єва, Світлана Вікторівна
Ключові слова: творчий потенціал
багатоваріантність мислення
педагогічні стратегії
освітній процес
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Григор'єва С. В. Розвиток творчого потенціалу через усвідомлення багатоваріантності мислення в освітньому процесі / С. В. Григор'єва // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 91-94.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У тезах розглядається проблема блокування самостійного вибору та творчого мислення у процесі виховання та навчання. Аналізується вплив раннього дитячого досвіду на здатність особистості до усвідомленого вибору та прояву індивідуального стилю мислення. Акцентується увага на тому, що багатоваріантність є ключовим механізмом розвитку творчого потенціалу. Окреслюється роль педагога у створенні умов для розширення сприйняття реальності та подолання когнітивних обмежень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22481
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.