Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22479
Title: | Методика використання завдань на кмітливість для розвитку логічного і просторового мислення дітей з порушеннями мовлення: навчальний посібник з вибіркової навчальної дисципліни “Технології розвитку логічного і просторового мислення” для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності А6 Спеціальна освіта (Логопедія) спеціалізації А6.01 Логопедія |
Authors: | Іванова, Світлана Володимирівна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna |
Keywords: | навчальний посібник логопедія кмітливість просторове мислення порушення мовлення |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Іванова С. В. Методика використання завдань на кмітливість для розвитку логічного і просторового мислення дітей з порушеннями мовлення: навчальний посібник з вибіркової навчальної дисципліни “Технології розвитку логічного і просторового мислення” для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності А6 Спеціальна освіта (Логопедія) спеціалізації А6.01 Логопедія. Одеса: Університет Ушинського, 2025. 184 с. |
Abstract: | Посібник розроблено відповідно специфіки підготовки майбутніх фахівців зі спеціальності А6 Спеціальна освіта (Логопедія) за спеціалізацією А6.01 Логопедія. Матеріал посібника покликаний ґрунтовно розкрити розділ вибіркової навчальної дисципліни “Технології розвитку логічного і просторового мислення” щодо теоретико- методичних основ використання завдань на кмітливість для розвитку мислення дітей з порушеннями мовлення у синтезі теоретичних підходів, завдань для практичної та самостійної роботи студентів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22479 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ivanova.pdf | 6.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.