Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2246
Назва: Смысловые единства как базис понятийной системой учебного предмета
Інші назви: Смислові єдності як базис понятійної системою навчального предмета
Smyslovі єdnostі yak basis of understanding of the system of the primary subject
Автори: Велитченко, Леонід Кирилович
Велитченко, Леонид Кириллович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Ключові слова: учебно-профессиональная деятельность
смысловое единство
программный справочник
справочник-конспект
учбово-професійна діяльність
смислова єдність
програмний довідник
довідник-конспект
educational-professional activity
program directory
program guide-synopsis
semantic unit
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Велитченко Л. К. / Смысловые единства как базис понятийной системой учебного предмета / Л. К. Велитченко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology=Наука и образование - новое измерение. Педагогіка и психологія, II (13), Issue: 26, 2014. – С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются психологические аспекты формирования системы понятий в контексте учебных дисциплин с помощью специальных учебных пособий, основной структурной единицей которых является смысловое единство (концепт), содержащий логический субъект и логический предикат. Аргументируется возможность моделирования процесса переработки информации с помощью последовательности дидактических «шагов» как объективной внешней опоры при овладении понятием. Формулируется вывод о развивающем влиянии создания собственных текстов, воспроизводящих агрегатное содержание обсуждаемых понятий. Овладение понятиями учебных дисциплин подчиняется общим закономерностям когнитивных процессов, восходящим к категориям субъектности, динамичности, саморегулятивности. У статті розглядаються психологічні аспекти формування системи понять в контексті навчальних дисциплін за допомогою спеціальних навчальних посібників, основною структурною одиницею яких є смислова єдність (концепт), що містить логічний суб'єкт і логічний предикат. Аргументується можливість моделювання процесу переробки інформації за допомогою послідовності дидактичних «кроків» як об'єктивної зовнішньої опори при оволодінні поняттям. Формується висновок про розвиваючому впливі створення власних текстів, що відтворюють агрегатний зміст обговорюваних понять. Оволодіння поняттями навчальних дисциплін підпорядковується загальним закономірностям когнітивних процесів, висхідним до категорій суб'єктності, динамічності, саморегулятивних. Consider the process of «information processing» in the context of the problems of educational and professional activities in the University (curriculum, learning object, tutorial, learning and teaching) is based on the idea about using the «shaping» as the mental basis of the work with potential academic texts. Means «formation» is the program directory (directory-abstract), basic structural unit of which is the semantic unity (concept) that contains the logical subject and logical predicate. The sequence of steps performed by the student under the guidance of a teacher, and then themselves, is a conceptual installation upon detection of keywords, definitions of primary and clarifying concepts, comparison of these definitions. The importance of graphic design semantic unities in the reference notes using system framework (a common frame with the sequence number of the semantic unity of the text left, right, and center field), its capabilities during lectures and independent work. The Central field is the space to create the student's own text based judgments that are located within the left main concept) and right field (keyword). Notes the value of own text for the development of system concepts, collectively reproducing the structure of the studied concepts. It is argued that the semantic unity is the source of the text base indicating the sequence of implementation of information processing when working with educational text. Fundamentally important when creating manuals based on the idea of semantic unities is to focus on General patterns of cognitive processes, Dating back to the categories of subjectivity, dynamic, self-regulation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2246
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
velitchenko_l.k._semantic_units_as_the_basis_of_the_conceptual_system_of_the_subject.pdf447.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.