Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22460
Title: Вплив креативності на рівень досягнень особистості
Authors: Герасимова, Інна Володимирівна
Keywords: компетентністних креативних якостей
креативність
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Герасимов І. В. Вплив креативності на рівень досягнень особистості / І. В. Герасимова Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 78-80.
Abstract: Креативність (від лат. creatio – творення) – це здатність людини народжувати незвичайні ідеї, знаходити оригінальні рішення, відхилятися від традиційних схем мислення. На основі аналізу інформації можна припустити, що психологічна структура креативності включає систему креативних параметрів. В індивідуальних варіантах структура креативності є своєрідним і унікальним поєднанням мотиваційних, афективних, інтелектуальних, естетичних, екзистенційних, комунікативних, компетентністних креативних якостей та здібностей, які у комплексі «індексують» творчу стилістику поведінки, забезпечують продуктивність, новизну, унікальність способів та результатів діяльності, схильність та готовність до творчих конструктивним перетворень у різних сферах життєдіяльності.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22460
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.