Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2243
Title: Вивчення тенденцій розвитку натюрморту як складова навчання живопису та композиції студентів ХГФ
Other Titles: Studying the trends of the development of still life as a component of studying the painting and composition of students of the HGF
Authors: Разінкіна, Ольга Миколаївна
Razinkina, Olha Mykolaivna
Keywords: натюрморт
образотворче мистецтво
навчання живопису
пейзаж
still lifee
fine arts
painting studies
landscape
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Разінкіна О. М. Вивчення тенденцій розвитку натюрморту як складова навчання живопису та композиції студентів ХГФ / О. М. Разінкіна; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса, ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. – С. 1-15
Abstract: Предметом цієї статті є натюрморт. Автор статті описує відповідні йому жанрові ділення: інтер'єр, пейзаж, анімалістіку, портрет, картини, які використовують при навчанні образотворчій майстерності. У сучасному натюрморті ставляться достовірно творчі проблеми, здійснюються цікаві експерименти. В експериментальній статті на матеріалі натюрморту, досліджується категоріальна структура сприйняття живопису. Аналізується система візуальних опозицій елементів натюрморту, а сам натюрморт розглядається як своєрідне візуальне висловлювання про світ - візуальний афоризм. Методом дослідження виступає побудова семантичних просторів і їх трансформація, при введенні додаткових елементів в зображення, і, відповідно, нових смислових відносин. Обговорюється проблема варіантів інтерпретації складних візуальних зображень. The subject of this article is still life. The author of the article describes the corresponding genre divisions: interior, landscape, animalistic, portrait, paintings used in the teaching of visual arts. In today's still lifes faithful creative problems are put, interesting experiments are carried out. In the experimental article on the material of still life, the categorical structure of perception of painting is studied. The system of visual opposition of elements of still life is analyzed, and still life is considered as a kind of visual statement about the world - a visual aphorism. The research method is the construction of semantic spaces and their transformation, with the introduction of additional elements in the image, and, accordingly, new semantic relations. The problem of variants of interpretation of complex visual images is discussed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2243
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rasinkina.pdf292.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.