Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22379
Назва: Психолого-педагогічні умови розвитку рухової творчості дітей старшого дошкільного віку
Автори: Бабачук, Юлія Михайлівна
Ключові слова: психолого-педагогічні умови розвитку
соціальні завдання
творчість
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бабачук Ю. М. Психолого-педагогічні умови розвитку рухової творчості дітей старшого дошкільного віку / Ю. М. Бабачук // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. -11-13.
Короткий огляд (реферат): Виховання творчої особистості є одним із найважливіших соціальних завдань, яке покликані розв’язувати всі ланки освіти. Сьогодні в Україні, як і у світі, процес виховання підростаючого покоління на основі розвитку його творчості набув особливої ваги. Основи творчої особистості людини закладаються в дошкільному дитинстві. У разі адекватних педагогічних впливів вони збільшують вірогідність свого прояву в майбутньому за умови високої мотивації до творчості й оволодіння певними уміннями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22379
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.