Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22377
Назва: Stem-освіта як складова процесу модернізації системи освіти в Україн
Автори: Андрющенко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: природничі науки
STEM-освіта
природничо-наукової картини світу
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Андрющенко І. С. Stem-освіта як складова процесу модернізації системи освіти в Україн // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. -5-7.
Короткий огляд (реферат): Термін «STEM-освіта» (S – science, T – technology, E – engineering, M – mathematics – природничі науки, технології, інженерія та математика) вперше з’явився у 2001 році. Його застосовували для визначення нового педагогічного підходу, який використовує візуалізацію, що полегшує процес оволодіння знаннями, роблячи навчальний матеріал більш доступним та зрозумілим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22377
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.