Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBairamova, O. V.-
dc.date.accessioned2025-06-11T06:21:19Z-
dc.date.available2025-06-11T06:21:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationBairamova O. V. Metamorphoses of professional competencies: philosophical discourse of hard and soft skills integration / О. V. Bairamova // Перспективи : соціально політичний журнал. – 2025. – № 1. – С. 138-144.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22366-
dc.description.abstractТhe transformation of professional competencies has become a critical focus in modern educational discourse, particularly regarding integrating hard and soft skills. This shift is driven by the increasing role of artificial intelligence in replacing technical skills while elevating the importance of uniquely human capabilities. Recent studies indicate that organisations consider this integration crucial for success in the digital era, with a significant increase in demand for hybrid training programs. The rapid advancement of digital technologies has created an urgent need to redefine traditional skill categorizations and develop new frameworks for professional development. The study aims to reflect on professional competencies transformation by analysing the metamorphosis of hard and soft skills interaction in the digital era. The research addresses three key objectives: conceptualising the competencies metamorphosis phenomenon, developing and empirically verifying an integration model, and investigating artificial intelligence's impact on soft skills' role. The study specifically focuses on identifying patterns of skill evolution across different professional domains. Трансформація професійних компетентностей стала критичним фокусом у сучасному освітньому дискурсі, особливо щодо інтеграції жорстких і м'яких навичок. Цей перехід зумовлений зростаючою роллю штучного інтелекту у заміщенні технічних навичок з одночасним підвищенням значущості унікальних людських здібностей. Останні дослідження свідчать, що організації вважають таку інтеграцію вирішальною для успіху в цифрову епоху, що супроводжується значним зростанням попиту на гібридні навчальні програми. Стрімкий розвиток цифрових технологій створив нагальну потребу у переосмисленні традиційних категоризацій навичок та розробці нових структур професійного розвитку. Мета дослідження полягає в осмисленні трансформації професійних компетентностей шляхом аналізу метаморфози взаємодії жорстких і м'яких навичок у цифрову епоху. Дослідження зосереджується на трьох ключових завданнях: концептуалізації феномену метаморфози компетентностей, розробці та емпіричній верифікації інтеграційної моделі, а також дослідженні впливу штучного інтелекту на роль м'яких навичок. Дослідження особливо зосереджується на виявленні закономірностей еволюції навичок у різних професійних сферах.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectprofessional competenciesuk
dc.subjecthard skillsuk
dc.subjectsoft skillsuk
dc.subjectphilosophical reflectionuk
dc.subjectdigital erauk
dc.subjectcompetencies hybridisationuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk
dc.subjectцифрова епохаuk
dc.subjectфілософська рефлексіяuk
dc.subjectгібридизація компетентностейuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.titleMetamorphoses of professional competencies: philosophical discourse of hard and soft skills integrationuk
dc.title.alternativeМетаморфози професійних компетентностей: філософський дискурс інтеграції hard і soft skillsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bairamova Olena Viktorivna.pdf275.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.