Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22363
Title: | Інноваційні технології під час викладання зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти (дидактичний потенціал, особливості впровадження) |
Authors: | Ярмуш, Т. |
Keywords: | інновація технології форми методи прийоми дидактика словесність innovation technologies forms methods techniques didactics literature |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Ярмуш Т. Інноваційні технології під час викладання зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти (дидактичний потенціал, особливості впровадження) / Т. Ярмуш // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 181-186. |
Abstract: | У статті схарактеризовано основні інноваційні технології, що активно впроваджують під час викладання зарубіжної літератури, а саме: технологія проблемного навчання, технологія розвитку критичного мислення, ігрові технології, сучасні інформаційно- комп’ютерні технології, створення ситуації успіху на уроках. Визначено найбільш релевантні форми, методи та прийоми роботи під час використання певної технології, описана специфіка їхнього використання і вплив на пізнавальну діяльність учнів. Встановлено дидактичний потенціал сучасних інноваційних технологій, зокрема: зміцнення засвоєних знань, формування творчого, інноваційного підходу до опанування матеріалу, вироблення умінь працювати самостійно та в колективі, розвиток умінь аналізувати, зіставляти, узагальнювати та систематизувати інформацію, оцінювати її точність, правдивість і цінність, виховання почуття відповідальності, чуйності до краси та виразності художнього слова, формування внутрішньої потреби в постійному духовно-моральному вдосконаленні. The article characterizes the main innovative technologies that are actively implemented during the teaching of foreign literature: problem-based learning technology, critical thinking development technology, game technologies, modern information and computer technologies, creating a situation of success in lessons.The most relevant forms, methods and methods of work during the use of a certain technology are determined, the specifics of their use and their impact on the cognitive activity of students are described. The didactic potential of modern innovative technologies has been established, in particular: strengthening the acquired knowledge, forming a creative, innovative approach to mastering the material, developing the skills to work independently and in a team, development of the ability to analyze, compare, generalize and systematize information, assess its accuracy, truthfulness and value, foster a sense of responsibility, sensitivity to the beauty and expressiveness of the artistic word, the formation of an internal need for constant spiritual and moral improvement. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22363 |
Appears in Collections: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.