Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2231
Назва: Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності
Інші назви: Preschool and primary branches of education — branches of continuity
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Ключові слова: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
передшкільна освіта
дошкільна зрілість
суперечності
соціальна позиція
continuity
preschool education
primary education
issues
social attitude
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Богуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності / А. М. Богуш // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 28. - С. 23-27.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблему наступності в навчанні й вихованні дітей дошкільної і початкової ланок освіти; схарактеризовано такі поняття: неперервність, наступність, передшкільна освіта, дошкільна зрілість. The article deals with the problem of continuity in education and upbringing of children at preschool and primary branches of education; defines the concepts of ‘continuity’, ‘preschool education’, and ‘preschool maturity’
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2231
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doshkilna i pochatkova lanky osvity – sxodynky nastupnosti .pdf155.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.