Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-06-09T09:04:53Z-
dc.date.available2025-06-09T09:04:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМардарова І. К. STEAM-освіта як інструмент підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // STEAM-освіта як інструмент підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 24 квітня 2025 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2025. - С. 131–133.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22315-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення STEAM-освіти як сучасного інструменту професійної підготовки майбутніх вихователів до процесу соціалізації дітей дошкільного віку. Автор аналізує можливості інтеграції науково-технічного підходу в освітній процес дошкільних закладів з метою формування у дітей навичок взаємодії, комунікації, критичного мислення та креативності. Наголошено на важливості формування у майбутніх педагогів компетентностей, необхідних для організації соціалізаційного простору через STEAM-методики. Представлено приклади практичних форм роботи та освітніх проєктів, що сприяють соціалізації дошкільників у STEAM-орієнтованому середовищі. The article reveals the significance of STEAM education as a modern tool for professional training of future educators for the process of socialisation of preschool children. The author analyses the possibilities of integrating the scientific and technical approach into the educational process of preschool institutions in order to develop children's skills of interaction, communication, critical thinking and creativity. The importance of forming competences in future teachers necessary for organising socialisation space through STEAM methods is emphasised. Examples of practical forms of work and educational projects that promote the socialisation of preschoolers in a STEAM-oriented environment are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКропивницький : ДонДУВuk
dc.subjectSTEAM-освітаuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectпедагогічна підготовкаuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectSTEAM educationuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectsocialisationuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjectintegrated learninguk
dc.subjectteacher traininguk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcompetence-based approachuk
dc.titleSTEAM-освіта як інструмент підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeSTEAM education as a tool for preparing future educators for the socialisation of preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STEAM.pdf5.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.