Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійови-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad Natalia-
dc.date.accessioned2025-06-04T13:26:53Z-
dc.date.available2025-06-04T13:26:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О., Листопад Н. STEAM-проєктування у закладах вищої і фахової передвищої освіти: шлях до формування дослідницької компетентності. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 24 квітня 2025 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2025. С. 453–455.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22306-
dc.description.abstractУ статті розглядається потенціал STEAM-проєктування як ефективного інструменту формування дослідницької компетентності здобувачів вищої та фахової передвищої освіти. Аналізується роль міждисциплінарного підходу в освітньому процесі, зокрема інтеграція науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики для розвитку критичного мислення, творчості й інноваційності студентів. Розкрито особливості впровадження STEAM-проєктів у навчальні програми, охарактеризовано методичні засади, форми і засоби реалізації проєктної діяльності. Обґрунтовано, що STEAM-проєктування сприяє підвищенню мотивації до навчання, формуванню практичних навичок дослідження та здатності до самостійного вирішення проблем. Наведено приклади ефективної реалізації STEAM-підходу у вищій та фаховій передвищій освіті. The article considers the potential of STEAM-design as an effective tool for developing the research competence of students of higher and professional higher education. The article analyses the role of interdisciplinary approach in the educational process, in particular the integration of science, technology, engineering, art and mathematics to develop critical thinking, creativity and innovation of students. The peculiarities of implementing STEAM projects in the curriculum are revealed, the methodological principles, forms and means of implementing project activities are described. It is substantiated that STEAM projecting helps to increase motivation to learn, develop practical research skills and the ability to solve problems independently. Examples of the effective implementation of the STEAM approach in higher and professional higher education are given.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДонДУВСuk
dc.subjectSTEAM-освітаuk
dc.subjectпроєктуванняuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectфахова передвища освітаuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectSTEAM educationuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectresearch competenceuk
dc.subjectinterdisciplinary approachuk
dc.subjecthigher education institutionsuk
dc.subjectprofessional higher educationuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.titleSTEAM-проєктування у закладах вищої і фахової передвищої освіти: шлях до формування дослідницької компетентностіuk
dc.title.alternativeSTEAM-projecting in higher and vocational pre-higher education institutions: a way to develop research competenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf5.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.