Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22305
Title: | Мультимодальне викладання англійської мови за професійним спрямуванням в контексті євроінтеграції педагогічної освіти України |
Authors: | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna Ємельянова, Дар’я Володимирівна |
Keywords: | мультимодельне викладання викладання англійської мови англійська за професійним спрямуванням європейська інтеграція освіта України |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Європейське видавництво “Izdevnieciba “Baltija Publishing” |
Citation: | Ємельянова Д. В. Мультимодальне викладання англійської мови за професійним спрямуванням в контексті євроінтеграції педагогічної освіти України / Д. В. Ємельянова // Філологічна наука та освіта в парадигмі глобалізаційних процесів : євроінтеграційний вектор методологічних, освітніх та міжкультурних трансформацій : Колективна монографія. - Європейське видавництво “Izdevnieciba “Baltija Publishing” (м. Рига, Латвія). - Розділ 20. - 2025. - С. 402-433. |
Abstract: | Інтеграційні процеси, зміцнення культурних зв’язків з європейськими країнами зумовлюють потребу у фахівцях, які володіють англійською мовою, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до професіоналів, тому що саме англійська мова набуває все більшого поширення та стає мовою міжнародного спілкування (англійська мова як лінгва-франка – АЛФ) не тільки в межах ЄС, але й у всьому світі. Дисципліна «Іноземна (англійська) мова за професійним спрямуванням» є одним з освітніх компонентів, що формують інтегральну компетентність, забезпечують отримання комплексу професійних знань випускників англійською мовою, і можливість входження в європейський простір вищої освіти (далі – ЄПВО). Метою дослідження є представлення підсумків наукових праць авторки з формування мотивації навчання дисципліни «Іноземна (англійська) мови за професійним спрямуванням» майбутніх педагогічних кадрів немовних спеціальностей в Державному закладі “Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського”, як необхідного чинника свідомого входження в ЄПВО. Мультимодальний підхід до навчання англійської мови за професійним спрямуванням припускає використання і поєднання викладачами різноманітних способів сприйняття та обробки інформації (модальностей) відповідно до цілей, змісту та завдань навчання. Для стимулювання різних каналів сприйняття можливо використовувати не лише друкований текст, а й аудіо- та відео формат. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22305 |
Appears in Collections: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivna.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.