Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-07-03T09:38:35Z-
dc.date.available2019-07-03T09:38:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБогуш А. М. Підготовка дітей до школи у вимірі дошкільної зрілості / А. М. Богуш // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 158-163.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2226-
dc.description.abstractРозкрито проблему підготовки дітей дошкільного віку до школи. Охарактеризовано поняття "неперервність", "спадкоємність", "психологічна готовність", "передшкільна освіта", "дошкільна зрілість". Визначено та описано структурні компоненти дошкільної зрілості як кінцевого результата передшкільної освіти та її показники. The analysis presented of problem children’s` training for school. The characteristic of notions “continuity of education”, “succession”, “training for school”, “psychological readiness”, “school readiness” is represented. Identifies and describes the structural components of school readiness as a final result of preschool education and its indicators.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХерсон: [б. в.]uk
dc.subjectнеперервністьuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectпередшкільна освітаuk
dc.subjectдошкільна зрілістьuk
dc.subjectsuccessionuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectbasic public educationuk
dc.subjectschool readinessuk
dc.titleПідготовка дітей до школи у вимірі дошкільної зрілостіuk
dc.title.alternativeThe children’s training for school in dimension of school readinessuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidgotovka ditej do shkoly u vymiri doshkilnoyi zrilosti.pdf194.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.