Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22267
Title: | Вплив цифровізації на створення візуального контенту в освітній діяльності |
Authors: | Соловейчук, О. М. Черненко, Наталія Миколаївна Chernenko, Natalia Mykolaivna |
Keywords: | цифровізація цифрова трансформація візуальний контент мультимедіа освіта цифрові інструменти педагогіка |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Соловейчук О. М. Вплив цифровізації на створення візуального контенту в освітній діяльності / О. М. Соловейчук, Н. М. Черненко // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 108-115. |
Abstract: | Актуальною тенденцією під час цифровізації освіти є інтеграція інтерактивних елементів у візуальний контент, що підвищує мотивацію студентів і сприяє активному залученню до освітньої діяльності. Використання відео, анімації, інтерактивних карт та діаграм створює багатоканальне середовище навчання, яке відповідає вимогам сучасної педагогіки. Різні аспекти створення візуального контенту в освітньої діяльності в умовах цифровізації є предметом досліджень як зарубіжних та українських вчених: Р. Майєр, Дж. Свеллера, А. Пайвіо, М. Іляхова, Т. Голуб, Є. Крюкова, О. Коваленко, О. Малихіна, І. Ліпчевської, Л. Панченко, М. Разорьонова, О. Петрушак, Д. Безуглий, О. Семеніхіна, М.Друшляк, І. Гладченко, Л. Станка, К. Феля, Р. Станка, М. Пінтя, Г. Ігнатенко, В. Лапінського, О. Спірін. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22267 |
Appears in Collections: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Soloveychuk.pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.