Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22235
Назва: | Інновації у фаховій підготовці майбутніх бакалаврів музичного мистецтва |
Інші назви: | Іnnovations in the professional training of future bachelors of musical art |
Автори: | Калюжна, Оксана Михайлівна Лєснік, Олена Степанівна Маргіна (Мамикіна), Олена Адольфівна Lesnik, Olena Stepanivna Marhina (Mamykina), Olena |
Ключові слова: | інновації музичне мистецтво музично-теоретична підготовка innovations musical art music-theoretical training performance skills gamification artificial intelligence digital sheet music ,виконавська майстерність гейміфікація штучний інтелект цифрові ноти |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Калюжна О. М. Інновації у фаховій підготовці майбутніх бакалаврів музичного мистецтва / О. М. Калюжна, О. С. Лєснік, О. А. Маргіна // Інновації у фаховій підготовці майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених. - Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024. - №76, Т.1. - С. 268-272. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню сучасних інноваційних підходів у підготовці фахівців музичного мистецтва. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю адаптації освітніх програм до швидких змін у музичній індустрії та вимог до професійних навичок музикантів, які включають технічну майстерність, креативність та гнучкість. Мета статті – визначити ефективні інноваційні методи навчання для підвищення якості підготовки май- бутніх бакалаврів музичного мистецтва та розробити рекомендації щодо їх інтеграції в освітні програми. Для досягнення мети в ході дослідження було вирішено ряд завдань: визначено особливості фахової підготовки май- бутніх бакалаврів музичного мистецтва в закладах вищої освіти України; проаналізовано сучасні педагогічні методи та технології, що використовуються у навчальному процесі; оцінено їх ефективність у музичній освіті; розроблено практичні рекомендації щодо впровадження інновацій в освітні програми закладів вищої освіти. В ході дослідження використані загальнонаукові методи пізнання: індукції та дедукції, аналізу та синтезу, асоціації та аналогії.The article is devoted to the study of modern innovative approaches in the training of music specialists. The relevance of the study is due to the need to adapt educational programs to rapid changes in the music industry and the requirements for musicians’ professional skills, including technical skill, creativity and flexibility.The purpose of the article is to identify effective innovative teaching methods to improve the quality of training of future bachelors of musical art and to develop recommendations for their integration into educational programs. To achieve this goal, the study solved a number of tasks: the peculiarities of professional training of future bachelors of musical art in higher education institutions of Ukraine were determined; modern pedagogical methods and technologies used in the educational process were analyzed; their effectiveness in music education was evaluated; practical recommendations for introducing innovations into the educational programs of higher education institutions were developed. The study used general scientific methods of cognition: induction and deduction, analysis and synthesis, association and analogy.The study found that the traditional methods used to train future bachelors of music, although fundamental, are often insufficient to meet the requirements of the modern music industry. Innovations in teaching methods are needed to help students adapt to new conditions and challenges. In music-theoretical training, such innovations include interactive learning platforms, artificial intelligence-based analysis tools, gamification, and online collaboration tools; In music and instrumental training, these include augmented reality (AR) applications, virtual master classes, practical programs with artificial intelligence coaches, and online collaboration platforms; in vocal and choral training, these include voiceч analysis software, online choir rehearsals, digital sheet music, performance simulation software, and others. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22235 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іnnovations in the professional .pdf | 335.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.