Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22193
Назва: The role of visual communication and graphic literacy in the professional training of designers
Автори: Butenko, Oleksandra
Strautman, Linda
Ключові слова: visual communication
graphic literacy
design education
professional training
visual language
graphic design
design thinking
візуальна комунікація
графічна грамотність
дизайн-освіта
професійна підготовка
візуальна мова
графічний дизайн
дизайнерське мислення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Butenko О. The role of visual communication and graphic literacy in the professional training of designers / О. Butenko, L. Strautman // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – Р. 26-28.
Короткий огляд (реферат): In the age of digitalization, when the main volume of information is perceived through the visual channel, the importance of visual communication is growing rapidly. Designers are becoming key participants in the process of creating visual messages that should be not only aesthetically appealing, but also effective in terms of informing, persuading and emotionally impacting. Therefore, the professional training of designers should be aimed at developing a high level of graphic literacy in them, that is, the ability to read and create complex visual texts. В епоху цифровізації, коли основний обсяг інформації сприймається через візуальний канал, значення візуальної комунікації стрімко зростає. Дизайнери стають ключовими учасниками процесу створення візуальних повідомлень, які мають бути не лише естетично привабливими, але й ефективними з точки зору інформування, переконання та емоційного впливу. Тому професійна підготовка дизайнерів має бути спрямована на розвиток у них високого рівня графічної грамотності, тобто вміння читати та створювати складні візуальні тексти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22193
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strautman Linda.pdf2.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.