Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22163
Title: | Проєктна діяльність як важливий інструмент розвитку пізнавальної мотивації учнів початкових класів нової української школи в основному періоді вивчення математики |
Authors: | Волинець, О. В. |
Keywords: | НУШ Нова українська школа вивчення математики пізнавальна мотивація |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Волинець О. В. Проєктна діяльність як важливий інструмент розвитку пізнавальної мотивації учнів початкових класів нової української школи в основному періоді вивчення математики / О. В. Волинець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 91-92 |
Abstract: | Питанння вибору ефективних методів навчання учнів початкових класів завжди залишається актуальним. Перед вчителем стоїть завдання не лише передати учням знання та вміння, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань. Реалізувати ці освітні задачі допомагає метод навчальних проєктів. Цей метод, як ніякий інший, дозволяє впровадити діяльнісний, особистісно-орієнтований підхід у навчанні, застосувати знання й уміння, набуті при вивченні навальних дисциплін, інтегрувати їх у процесі роботи над проєктом. Він орієнтований на творчу самореалізацію особистості, розвиває її можливості у процесі засвоєння нового продукту під контролем учителя, шляхом самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів і обов’язкових презентацій результатів роботи. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22163 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.