Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2213
Назва: | Мета та завдання фахової підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін в умовах інновацій в освіті |
Інші назви: | Цель и задачи профессиональной подготовки будущих учителей природничо-математичних дисциплин в условиях инноваций в образовании The purpose and tasks of the professional training of future teachers of natural-mathematical disciplines in the conditions of innovations in education |
Автори: | Коростіянець, Тамара Петрівна Коростиянец, Тамара Петровна Korostiyanets, Tamara Petrivna |
Ключові слова: | мета завдання кредитно-трансферна система професійна підготовка кредит навчальний процес цель задание кредитно-трансферная система профессиональная подготовка кредит учебный процесс purpose task credit module system professional preparation credit educational process |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Коростіянець Т. П. Мета та завдання фахової підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін в умовах інновацій в освіті / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 102-107. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто загальні завдання навчання, виховання та розвитку особистості, зумовлені інноваціями в освіті. Уточнено мету фахової підготовки вчителя природничо-математичних дисциплін в умовах впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. В статье рассмотрены общие задания обучения, воспитания и развития личности, предопределенные инновациями в образовании. Уточнена цель профессиональной подготовки учителей естественно-математических дисциплин в условиях внедрения кредитно-трансферной системы организации учебного процесса. In the article the general tasks of teaching, education and development are considered personalities, predefined innovations in education. The purpose of professional preparation of teachers of mathematical disciplines is specified in the conditions of introduction credit module system of organization of educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2213 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanecz T.P..pdf | 501.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.