Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22125| Назва: | . Вивчення координат і векторів у НУШ за авторським підручником інтегрованого курсу математики |
| Автори: | Школьний, О. В. |
| Ключові слова: | НУШ Нова українська школа координати вектори інтегрований курс матеематики |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Школьний О. В. Вивчення координат і векторів у НУШ за авторським підручником інтегрованого курсу математики / О. В Школьний // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 17-19 |
| Короткий огляд (реферат): | Концепція реформування української освітньої системи Нова українська школа (НУШ) виникла в результаті невідповідності потреб українського суспільства щодо освіти в сучасному світі та наявного стану речей. Цю невідповідність особливо яскраво відображали результати державної підсумкової атестації випускників, зовнішнє незалежне оцінювання якості знань абітурієнтів, а також результати міжнародних порівняльних досліджень PISA. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22125 |
| Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.