Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-05-22T07:18:30Z-
dc.date.available2025-05-22T07:18:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Можливості інформаційно-цифрових технології в організації педагогічного супроводу дітей, які постраждали від насильства в сім’ї / О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Забезпечення принципу гідності дитини : протидія насильницьким методам виховання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). Одеса : ОДУВС, 2025. – С. 159–162.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22117-
dc.description.abstractУ статті розкрито потенціал використання інформаційно-цифрових технологій у процесі педагогічного супроводу дітей, які зазнали насильства в сім’ї. Окреслено особливості психологічного та емоційного стану таких дітей, визначено основні принципи організації підтримки з використанням сучасних цифрових інструментів. Розглянуто можливості онлайн-платформ, мобільних застосунків, віртуальних середовищ для забезпечення безпечного та ефективного освітнього простору. Зроблено акцент на важливості міждисциплінарної взаємодії педагогів, психологів та соціальних працівників, що підтримується цифровими засобами комунікації. Представлено практичні рекомендації щодо інтеграції цифрових технологій у супровід дітей, які перебувають у кризовій ситуації. The article reveals the potential of using information and digital technologies in the process of pedagogical support of children who have experienced domestic violence. The peculiarities of the psychological and emotional state of such children are outlined, the basic principles of organising support using modern digital tools are defined. The article considers the possibilities of online platforms, mobile applications, and virtual environments to provide a safe and effective educational space. Emphasis is placed on the importance of interdisciplinary interaction between teachers, psychologists and social workers, supported by digital means of communication. Practical recommendations for integrating digital technologies into the support of children in crisis are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОДУВСuk
dc.subjectінформаційно-цифрові технологіїuk
dc.subjectпедагогічний супровідuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectдомашнє насильствоuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна підтримкаuk
dc.subjectонлайн-ресурсиuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectбезпечне середовищеuk
dc.subjectinformation and digital technologiesuk
dc.subjectpedagogical supportuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectdigital toolsuk
dc.subjectsafe environmentuk
dc.subjectdomestic violenceuk
dc.subjectpsychological and pedagogical supportuk
dc.subjectonline resourcesuk
dc.titleМожливості інформаційно-цифрових технології в організації педагогічного супроводу дітей, які постраждали від насильства в сім’їuk
dc.title.alternativePossibilities of information and digital technologies in organising pedagogical support for children affected by domestic violenceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.pdf2.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.