Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22094
Назва: Визначання тем в шкільному курсі інформатики, викладання яких потребує використання міждисциплінарних зв'язків з англійської мови
Автори: Сакали, Г. М.
Гохман, О. Р.
Ключові слова: інформатика
англійська мова
цифрова грамотність
міждисциплінарні зв’язки
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сакали Г. М. Визначання тем в шкільному курсі інформатики, викладання яких потребує використання міждисциплінарних зв'язків з англійської мови / Г. М. Сакали , О. Р. Гохман // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 302-303.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглядається доцільність інтеграції англійської мови у процес викладання інформатики у школі. Визначено перелік тем, що найбільше потребують міждисциплінарних зв’язків з англійською мовою, зокрема в контексті впровадження сучасних ІТ-технологій, програмування, безпеки та роботи з цифровими інструментами. Запропоновано методичні підходи до реалізації цієї інтеграції та окреслено переваги для формування цифрової та мовної компетентностей учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22094
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67.pdf208.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.