Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22094
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сакали, Г. М. | - |
dc.contributor.author | Гохман, О. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T09:32:30Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T09:32:30Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Сакали Г. М. Визначання тем в шкільному курсі інформатики, викладання яких потребує використання міждисциплінарних зв'язків з англійської мови / Г. М. Сакали , О. Р. Гохман // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 302-303. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22094 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні розглядається доцільність інтеграції англійської мови у процес викладання інформатики у школі. Визначено перелік тем, що найбільше потребують міждисциплінарних зв’язків з англійською мовою, зокрема в контексті впровадження сучасних ІТ-технологій, програмування, безпеки та роботи з цифровими інструментами. Запропоновано методичні підходи до реалізації цієї інтеграції та окреслено переваги для формування цифрової та мовної компетентностей учнів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інформатика | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | цифрова грамотність | uk |
dc.subject | міждисциплінарні зв’язки | uk |
dc.title | Визначання тем в шкільному курсі інформатики, викладання яких потребує використання міждисциплінарних зв'язків з англійської мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.