Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСакали, Г. М.-
dc.contributor.authorГохман, О. Р.-
dc.date.accessioned2025-05-20T09:32:30Z-
dc.date.available2025-05-20T09:32:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСакали Г. М. Визначання тем в шкільному курсі інформатики, викладання яких потребує використання міждисциплінарних зв'язків з англійської мови / Г. М. Сакали , О. Р. Гохман // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 302-303.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22094-
dc.description.abstractУ дослідженні розглядається доцільність інтеграції англійської мови у процес викладання інформатики у школі. Визначено перелік тем, що найбільше потребують міждисциплінарних зв’язків з англійською мовою, зокрема в контексті впровадження сучасних ІТ-технологій, програмування, безпеки та роботи з цифровими інструментами. Запропоновано методичні підходи до реалізації цієї інтеграції та окреслено переваги для формування цифрової та мовної компетентностей учнів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінформатикаuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectміждисциплінарні зв’язкиuk
dc.titleВизначання тем в шкільному курсі інформатики, викладання яких потребує використання міждисциплінарних зв'язків з англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf208.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.