Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22079
Назва: Розробка методичних матеріалів для діагностування результатів навчання інформатики в ЗЗСО
Автори: Карастан, М. І.
Мазурок, Т. Л.
Ключові слова: емоційно-цінного ставлення
діагностування
стандарт базової середньої освіти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Карастан М. І. Розробка методичних матеріалів для діагностування результатів навчання інформатики в ЗЗСО / М. І. Карастан , Т. Л. Мазурок // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 281-282.
Короткий огляд (реферат): Процес навчання нерозривно пов'язаний із необхідністю здійснення діагностування, що дозволяє визначати поставлені цілі, отже забезпечує зворотний зв'язок для визначення подальших дій впливу з боку вчителя. Об’єктом оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики є знання, вміння та навички, досвід творчої діяльності учнів, досвід емоційно-цінного ставлення до використання інформаційних засобів у вирішенні різних проблемних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22079
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf192.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.