Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22079
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карастан, М. І. | - |
dc.contributor.author | Мазурок, Т. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T07:41:00Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T07:41:00Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Карастан М. І. Розробка методичних матеріалів для діагностування результатів навчання інформатики в ЗЗСО / М. І. Карастан , Т. Л. Мазурок // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 281-282. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22079 | - |
dc.description.abstract | Процес навчання нерозривно пов'язаний із необхідністю здійснення діагностування, що дозволяє визначати поставлені цілі, отже забезпечує зворотний зв'язок для визначення подальших дій впливу з боку вчителя. Об’єктом оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики є знання, вміння та навички, досвід творчої діяльності учнів, досвід емоційно-цінного ставлення до використання інформаційних засобів у вирішенні різних проблемних завдань. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | емоційно-цінного ставлення | uk |
dc.subject | діагностування | uk |
dc.subject | стандарт базової середньої освіти | uk |
dc.title | Розробка методичних матеріалів для діагностування результатів навчання інформатики в ЗЗСО | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
53.pdf | 192.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.