Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарастан, М. І.-
dc.contributor.authorМазурок, Т. Л.-
dc.date.accessioned2025-05-20T07:41:00Z-
dc.date.available2025-05-20T07:41:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКарастан М. І. Розробка методичних матеріалів для діагностування результатів навчання інформатики в ЗЗСО / М. І. Карастан , Т. Л. Мазурок // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 281-282.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22079-
dc.description.abstractПроцес навчання нерозривно пов'язаний із необхідністю здійснення діагностування, що дозволяє визначати поставлені цілі, отже забезпечує зворотний зв'язок для визначення подальших дій впливу з боку вчителя. Об’єктом оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики є знання, вміння та навички, досвід творчої діяльності учнів, досвід емоційно-цінного ставлення до використання інформаційних засобів у вирішенні різних проблемних завдань.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectемоційно-цінного ставленняuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectстандарт базової середньої освітиuk
dc.titleРозробка методичних матеріалів для діагностування результатів навчання інформатики в ЗЗСОuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf192.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.