Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22031
Title: Використання навчання з підкріпленням для навігації дронів за допомогою сенсорних даних
Authors: Рябов, Д. А.
Пенко, В. Г.
Keywords: навчання з підкріпленням
автономні дрони
навігація дронів
сенсорні дані
Unity
Gymnasium
ML-Agents
симульоване середовище
алгоритми RL
комп’ютерне моделювання
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Рябов Д. А. Використання навчання з підкріпленням для навігації дронів за допомогою сенсорних даних / Д. А. Рябов, В. Г. Пенко // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. – С. 222-224.
Abstract: Автономна навігація дронів у складних середовищах є однією з ключових проблем сучасної робототехніки та штучного інтелекту. Актуальність дослідження навчання з підкріпленням для навігації дронів обумовлена стрімким зростанням потреб у автономних безпілотних системах та обмеженістю існуючих підходів до керування. Метод навчання з підкріпленням надає суттєві переваги над класичними алгоритмами, надаючи завдяки здатності до самонавчання, адаптації до нових умов без перепрограмування та формування оптимальних стратегій керування на основі досвіду взаємодії з середовищем. Перелічені переваги особливо цінні для задач навігації дронів [1], оскільки дозволяють знаходити рішення в умовах неповної інформації про середовище та непередбачуваних змін, а також оптимізувати енергоспоживання, що критично важливо для обмежених у ресурсах безпілотних систем [2].
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22031
Appears in Collections:Інформатика, інформаційні системи та технології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf198.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.