Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2202
Назва: Одеський пейзаж : пряма мова
Інші назви: Odessa landscape: direct speech
Автори: Кабаченко, Володимир Петрович
Kabachenko, Volodymyr Petrovych
Ключові слова: українська культура
пейзаж
пленерна живопис
образотворче мистецтво
світ художника
етюд
ukrainian culture
landscape
plener painting
fine arts world of artist
sketch
Дата публікації: 2018
Видавництво: Друк Південь
Бібліографічний опис: Кабаченко В. П. Одеський пейзаж: пряма мова / В. П. Кабаченко. – Одеса : Друк Південь, 2018. – 162 с.; іл.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі висвітлені проблеми українського образотворчого мистецтва. Художник народжується в пейзажі, знаходить свою стежку, яка виводить на шлях – живе і творить у широкому географічному, історичному, культурному полі – створює нову естетичну якість довкілля, його нове розуміння. Своєрідність природного довкілля формує відчуття простору – сприйняття кольору – розуміння форми, накладає на творчість художника певний відбиток. Пейзаж існує немов у двох вимірах: є цілком реальним і уявним водночас. Враження від реального натурного мотиву провокують реконструкцію колишніх вражень, мобілізують фаховий досвід. Жанр пейзажу є об’єктом творчості багатьох митців. Внутрішній світ художника найповніше характеризується його творами, але й живе спілкування дозволяє доповнити та оперативніше відстежити зміни у свідомості безпосередніх учасників мистецького процесу, відчути особливості у сприйнятті творчого доробку художників минулого і сьогодення. In this work the problems of Ukrainian fine art are highlighted. The artist is born in the landscape, finds his path that leads to the path - living and creating in a wide geographical, historical, cultural field - creates a new aesthetic quality of the environment, his new understanding. The peculiarity of the natural environment forms a sense of space - the perception of color - an understanding of the form, imposes a certain imprint on the artist's work. Landscape exists as if in two dimensions: it is quite real and imaginary at the same time. Impressions from the real nature of the motive provoke the reconstruction of past experiences, mobilize professional experience. The genre of landscape is the object of creativity of many artists. The interior world of the artist is most fully characterized by his works, but live communication allows to supplement and more quickly track changes in the consciousness of the direct participants of the artistic process, to feel the peculiarities in the perception of the creative work of the artists of the past and present.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2202
Розташовується у зібраннях:Кафедра образотворчого мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kabachenko Volodymyr Petrovych (1).pdf160.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.