Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22021
Title: | Unity vs unreal Еngine 5: вибір середовища з погляду продуктивності та масштабу проекту |
Authors: | Шлієнко, А. О. Рачинська, А. Л. |
Keywords: | Unreal Engine 5 Unity продуктивність оптимізація масштаб проекту інді-розробка AAA-проект графіка |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Шлієнко А. О. Unity vs unreal Еngine 5: вибір середовища з погляду продуктивності та масштабу проекту / А. О. Шлієнко, А. Л. Рачинська // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей двадцять другої Всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 25 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського", ОНУ ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2025. - С. 42-44. |
Abstract: | У сучасній ігровій індустрії середовища для розробки ігрових додатків відіграють ключову роль у забезпеченні якості та продуктивності фінального продукту. Unity та Unreal Engine 5 (UE5) є двома провідними інструментами, які використовують як інді-розробники, так і ААА-студії. Вибір між середовищами розробки зазвичай залежить від технічних параметрів та продуктивності інструменту, які визначають ефективність та забезпечують стабільну роботу проекту різного масштабу. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22021 |
Appears in Collections: | Інформатика, інформаційні системи та технології (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shlienko.pdf | 203.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.