Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.contributor.authorСамойлова, П.-
dc.date.accessioned2025-04-29T06:35:01Z-
dc.date.available2025-04-29T06:35:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПетінова О., Самойлова П. Інноваційні підходи у проєктній діяльності в сучасному соціокультруному середовищі. / О. Петінова, П. Самойлова // Особистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти: збірник матеріалів ІІ всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 28 лютого 2025 р., м. Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР». Наук. ред. О. Є. Висоцька. Техн. ред. Н. В. Дев’ятко. Дніпро: КЗВО «ДАНО» ДОР», 2025. С.50-53.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21909-
dc.description.abstractСучасний світ швидко змінюється під впливом глобалізаційних процесів, технологічного прогресу та цифровізації. Соціокультурне середовище стає все більш динамічним, що вимагає від фахівців нових підходів до управління проєктами та впровадження. Використання цифрових інструментів (штучний інтелект, великі дані, блокчейн, VR/AR) змінює традиційні методи проєктної діяльності. Інноваційні підходи допомагають оптимізувати управління ресурсами та підвищити ефективність проєктів. Проєкти все частіше реалізуються в міжнародному контексті, що потребує інноваційних стратегій управління міжкультурною взаємодією та адаптації проєктів до різних соціокультурних умов. Сучасне суспільство очікує екологічної стійкості, інклюзії, соціальної відповідальності та креативності в проєктній діяльності, а інноваційні підходи дають змогу відповідати цим викликам. Традиційні моделі управління поступаються місцем agile-підходам, дизайн-мисленню та lean-методології, що забезпечують швидку адаптацію до змін та ефективне використання ресурсів. У сфері освіти та культури теж зростає потреба в нових моделях навчання та розвитку компетентностей, що враховують інноваційні підходи у проєктній діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДніпровська академія неперервної освіти» ДОРuk
dc.subjectінноваційні підходиuk
dc.subjectсоціакультурне середовищеuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.titleІнноваційні підходи у проєктній діяльності в сучасному соціокультруному середовищіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petinova.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.