Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21895
Title: Дистанційні формати освіти та роботи: погляд сучасної молоді (на матеріалах соціологічного дослідження)
Authors: Петінова, Оксана Борисівна
Petinova, Oksana Borysivna
Комария, Ю.
Keywords: дістанційна освіта
сучасна молодь
соціологічне дослідження
Issue Date: 2025
Publisher: . М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси : ЧДТУ
Citation: Петінова О. Дистанційні формати освіти та роботи: погляд сучасної молоді (на матеріалах соціологічного дослідження) / О. Петінова, Ю. Комария // Соціальні та гуманітарні технології: філософсько-освітній аспект : Матеріали ХI Всеукраїнської науково-теоретичної конференції (20–21 берез. 2025 р., м. Черкаси) [Електронний ресурс] / упоряд. О. І. Астапова-Вязьміна ; відп. ред. проф. А. І. Бойко. М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси : ЧДТУ, 2025. С. 42-45.
Abstract: У сучасному світі, що динамічно змінюється під впливом цифрових технологій, віддалена робота й освіта стали не лише вимушеним заходом, а й перспективним напрямом розвитку. Інформаційно-комунікаційні технології відкривають нові можливості для навчального процесу та професійної діяльності незалежно від географічного розташування. Це сприяє подоланню територіальних обмежень і формуванню глобального освітнього та трудового середовища. Молоде покоління прагне до більшої гармонії між особистим життям і кар’єрою, а також цінує можливість навчатися в зручний для себе час. Хоча дистанційні формати задовольняють ці потреби, вони також створюють нові виклики. Дослідження ставлення молоді до дистанційної освіти та роботи є важливим для розуміння впливу таких умов на їхню продуктивність, мотивацію й професійне зростання.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21895
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petinova.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.