Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21895
Title: | Дистанційні формати освіти та роботи: погляд сучасної молоді (на матеріалах соціологічного дослідження) |
Authors: | Петінова, Оксана Борисівна Petinova, Oksana Borysivna Комария, Ю. |
Keywords: | дістанційна освіта сучасна молодь соціологічне дослідження |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | . М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси : ЧДТУ |
Citation: | Петінова О. Дистанційні формати освіти та роботи: погляд сучасної молоді (на матеріалах соціологічного дослідження) / О. Петінова, Ю. Комария // Соціальні та гуманітарні технології: філософсько-освітній аспект : Матеріали ХI Всеукраїнської науково-теоретичної конференції (20–21 берез. 2025 р., м. Черкаси) [Електронний ресурс] / упоряд. О. І. Астапова-Вязьміна ; відп. ред. проф. А. І. Бойко. М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси : ЧДТУ, 2025. С. 42-45. |
Abstract: | У сучасному світі, що динамічно змінюється під впливом цифрових технологій, віддалена робота й освіта стали не лише вимушеним заходом, а й перспективним напрямом розвитку. Інформаційно-комунікаційні технології відкривають нові можливості для навчального процесу та професійної діяльності незалежно від географічного розташування. Це сприяє подоланню територіальних обмежень і формуванню глобального освітнього та трудового середовища. Молоде покоління прагне до більшої гармонії між особистим життям і кар’єрою, а також цінує можливість навчатися в зручний для себе час. Хоча дистанційні формати задовольняють ці потреби, вони також створюють нові виклики. Дослідження ставлення молоді до дистанційної освіти та роботи є важливим для розуміння впливу таких умов на їхню продуктивність, мотивацію й професійне зростання. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21895 |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petinova.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.