Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21705| Title: | Застосування ігрових технологій навчання для розвитку зв’язного мовлення учнів початкової школи з мовленнєвим порушенням | 
| Authors: | Ноздрова, Оксана Павлівна Nozdrova, Oksana Pavlivna Бойко, В. П.  | 
| Keywords: | ігрові технології навчання зв’язне мовлення початкова школа  | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради | 
| Citation: | Ноздрова О. П. Застосування ігрових технологій навчання для розвитку зв’язного мовлення учнів початкової школи з мовленнєвим порушенням / О. П. Ноздрова, В. П. Бойко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 20-21 лютого 2025 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, О.П.Ноздрова, І.С.Артемьєва, П.П.Кинєва. Одеса: Університет Ушинського, 2025. С. 138–144. | 
| Abstract: | Загальне недорозвинення мовлення є однією з найпоширеніших проблем, з якими стикаються учні початкової школи. Це порушення мовленнєвого розвитку, яке впливає на формування правильного мовлення, в тому числі на розвиток зв’язного мовлення. В умовах сучасного навчального процесу необхідно застосовувати інноваційні методи і технології, що дозволяють значно покращити процес розвитку мовлення у дітей. Одним із таких засобів є ігрові технології, які набувають все більшого поширення в освітньому середовищі, оскільки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, створюють сприятливу атмосферу для розвитку мовленнєвих навичок і знижують рівень стресу під час навчання. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21705 | 
| Appears in Collections: | 2025 | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.