Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21645
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Листопад, Олексій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Lystopad, Oleksii Anatoliyovych | - |
dc.contributor.author | Листопад, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Lystopad Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-28T10:45:29Z | - |
dc.date.available | 2025-02-28T10:45:29Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Листопад О. А. Development of soft skills and meta skills in the process of professional training / О. А. Листопад , Н. Листопад // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.185-187. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21645 | - |
dc.description.abstract | The modern labor market requires not only professional knowledge, but also competencies such as communication, adaptability, critical thinking, leadership, and emotional intelligence. The ability to effectively communicate ideas, actively listen, and collaborate with others is essential for teamwork, project management, and customer relations. Ability to quickly adapt to changes, learn new tools and techniques, and respond to unforeseen circumstances. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | project management | uk |
dc.subject | professional knowledge | uk |
dc.subject | informed decisions | uk |
dc.title | Development of soft skills and meta skills in the process of professional training | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.