Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21574| Назва: | Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Language | 
| Автори: | Ємельянова, Дар’я Володимирівна Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna Тадеуш, Ольга Харлампіївна Tadeush, Olga Kharlampiivna Dushechkina, N. Masliuk, K. Malyshevskyi, O. Demchenko, I. | 
| Ключові слова: | Professional self-determination learning non-linguistic specialties English language educational motivation future teachers students professional English | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Бібліографічний опис: | Yemelyanova, D., Tadeush, O., Dushechkina, N., Masliuk, K., Malyshevskyi, O., & Demchenko, I. (2022). Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Language. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14(1), 305-321. | 
| Короткий огляд (реферат): | The article reviews the formation of professional self-determination of future teachers of non-language specialties when learning the English language. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21574 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 4327-Article Text-16396-1-10-20220207 (1) (1).pdf | 394.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
