Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21403
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Астапова-Вязьміна, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-24T09:01:34Z | - |
dc.date.available | 2025-01-24T09:01:34Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Астапова-Вязьміна О.І. Феноменологічна інтерпретація мультимодальної семіотики: смислоутворюючий контекст / О. І. Астапова-Вязьміна // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 3. – С. 20-27. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21403 | - |
dc.description.abstract | Сучасна інформаційна епоха, характеризуючись значними науковими та технологічними досягненнями, що докорінно змінили і продовжують змінювати наш світ, є, з одного боку, викликом для структури функціонування семіотичних систем, з іншого – дозволяє зберігати певне традиційне їх розуміння та інтерпретацію. Основою цих революційних змін є мислення, відповідно, ключовим аспектом зазначеного процесу є зростаюча залежність від різних типів знаків (емодзі, смайли, математичні символи, картинки, надписи тощо), що стають максимально формалізованими та абстрактними, поступово витісняючи, а іноді й змінюючи своє первісне значення. Традиційна семіотика (Ч. Пірс, Ч. Морріс, Ф. де Соссюр) розглядала значення як фіксованого, що має бути розкодованим, соціальна семотика (М. Халлідей (M. Halliday, G. Kress, T. van Leeuwen) спрямовує увагу на процес створення знаку, підкреслюючи залежність знакової системи від суспільства та конотативних смислів, що формуються. Залучення феноменологічного контексту артикулює суттєві семіотичні властивості знаків. Життєвий світ складається із взаємопов’язаних компонентів, які разом формують загальну картину повсякденного життя. Мета статті – розглянути практику сучасної мультимодальної семіотики в контексті інтегрованої теоретичної основи для створення смислових конструкцій знакових систем. Методи дослідження. Авторка використала загальнонаукові методи – аналіз наукових розвідок зарубіжних авторів, порівняльний метод, а також індуктивний та абдуктивний методи. Останній корелюється із висновками. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | соціальна семіотика | uk |
dc.subject | освітній простір | uk |
dc.subject | соціальна пам’ять | uk |
dc.subject | феноменологічний метод | uk |
dc.subject | штучнй інтелект | uk |
dc.title | Феноменологічна інтерпретація мультимодальної семіотики: смислоутворюючий контекст | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Astapova-Vyazmina.pdf | 302.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.