Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21341
Назва: Драмогерменевтичний досвід майбутніх викладачів вокалу: методологія і методика формування
Автори: Ван Чень
Ключові слова: драмогерменевтика
досвід
драмогерменевтичний досвід
наукові підходи
педагогічні умови
майбутні викладачі вокалу
вокальна підготовка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ван Чень. Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл / Ван Чень // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 12-20.
Короткий огляд (реферат): Стаття порушує питання методологічного і методичного забезпечення процесу формування драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу. Драмогерменевтичний досвід майбутніх викладачів вокалу спрямований на здатність застосовувати отримані знання, уміння, компетентності, ціннісні орієнтації, світоглядні виміри вокального мистецтва, зокрема й полікультурні, в процесі інтерпретації художньо-образної драматургії вокальних творів. Формування досвіду розглядається як процес створення таких методологічних та методичних засад та організації освітнього процесу, які позитивно впливають на динамізацію досвіду особистості, зокрема у процесі професійного становлення. Мета статті – розкрити методологічні і методичні засади процесу формування драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу в університетах України і Китаю. Представлено методологічні засади у вигляді наукових підходів та принципів і методичні засади у вигляді поетапно застосованих педагогічних умов і методів. Обґрунтовано художньо-мисленнєвий, інтенціонально-рефлексійний, виконавсько-проєктувальний, творчо-компетентнісний наукові підходи. На їх основі запроваджено такі педагогічні принципи, як: опора на формування драматургійного мислення виконавця-вокаліста; орієнтація на етноментальні та стильові властивості вокальної драми в процесі її опанування; накопичення вокально-образних репрезентацій у різновекторній проєкції; стимулювання рефлексії ціннісного ставлення до різних образів-амплуа; акцентуація уваги на персоналізації та персоніфікації вокальних образів, що виконуються; врахування компенсаторного художньо-виконавського ресурсу вокаліста; поєднання викладацького та виконавського аспектів у роботі над вокальними драматичними образами; дотримання гармонійного поєднання герменевтичних та методико-забезпечувальних аспектів роботи над вокальним образом драми. Представлено поетапне запровадження педагогічних умов та методів, а саме за ментально-установочним, досвідно-накопичувальним, художньо-перформативним та творчо-методичним етапами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21341
Розташовується у зібраннях:№3 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf209.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.