Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21250
Назва: Підвищення загальної фізичної підготовки студенток на заняттях з футболу
Автори: Терзі, Пилип Пилипович
Terzi, Pylyp Pylypovych
Ключові слова: студентська молодь
гра в футбол
здоровий спсоіб життя
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Терзі П. П. Підвищення загальної фізичної підготовки студенток на заняттях з футболу / П.П. Терзі // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 617-618.
Короткий огляд (реферат): Одним з популярних видів спорту серед студентської молоді вважається гра в футбол. Це підтверджується щорічною численною кількістю студентів, що вибирають спортивну спеціалізацію «футбол». Унаслідок цього, гра у футбол використовується як засіб здорового способу життя, всебічного розвитку студентської молоді. Аналізується досвід проведення спеціалізованих занять з футболу і їх вплив на збереження фізичного здоров'я студентів. До актуальних проблем педагогіки ставляться питання збереження фізичного здоров'я студентів, підвищення їхньої зацікавленості в систематичних заняттях фізкультурою й спортом. У 1997 р. в Україні була прийнята цільова комплексна програма розвитку футболу. Одним з основних положень цієї програми було уведення додаткового уроку футболу у школі [2]. Пропонується продовжити зазначену систему фізичного виховання з наступної лінії: урок футболу в школі – заняття зі спеціалізації «Футбол» у ВНЗ. На етапах спортивної спеціалізації й удосконалювання триває формування пластичних і координаційних здатностей. При цьому засобі вдосконалення загальної гнучкості й спритності 617 повинні включатися в загальнопідготовчий етап підготовчого періоду, а засоби вдосконалювання спеціальної гнучкості й спритності слід застосовувати не тільки на спеціально-підготовчому етапі підготовчого періоду, але й протягом усього річного циклу навчально-тренувального процесу з різним дозуванням у залежності від завдань підготовки команди й гравців і вікових особливостей дівчат-футболісток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21250
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terzі.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.